De nieuwe website

Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan. Heb jij je al geregistreerd?

Wat begon als een ideetje, hoe moeilijk kan het zijn, had uiteindelijk meer voeten in aarde om tot het eindresultaat te komen. En dan nog is de site niet geheel af, maar dat mag de pret niet drukken.

Wat is er nieuw op de site?

De site is compleet opnieuw opgezet, met als uitgangspunt een nieuw fris uiterlijk te geven aan de grootste tafeltennis vereniging van Nederland. Zelfs een speciale fotoshoot heeft er plaatsgevonden, met als resultaat de foto’s in de header. Oscar Timmers heeft zijn portfolio als fotograaf kunnen uitbreiden, ttv Hilversum heeft er een paar mooie foto’s bij die onze spelers/speelsters mooi in beeld brengt. We laten nog slechts enkele foto’s zien en willen andere foto’s laten zien. Nieuwsgierig welke andere foto’s er zichtbaar zullen worden? Dan moet je zeker binnenkort terugkomen.

De site heeft verder de volgende functionaliteit gekregen:

• Twitter widget, alle laatste nieuwtjes direct zichtbaar op de site.
  • Evenementen zichtbaar in widget maar ook via het menu onder Agenda. Deze evenementen kun je ook makkelijk toevoegen aan je agenda in je smartphone.
  • De laatste reacties laten je zien welke berichten de tongen los maken.
  • Picasa integratie: Alle wedstrijdfoto’s van Frans Wieringa. Wil je de hoge resolutie foto’s? Deze zijn nog steeds verkrijgbaar via een link naar picasa zelf.
  • Like, tweet of +1 er op los met facebook, twitter en google+ integratie bij berichten.
  • Reageren met user icon, kijk bij je gebruikersinstellingen en upload een foto.

Wat gaat er nog meer komen?

• Hoog op het verlanglijstje staat een barrooster pagina. Net zoals de Agenda kan deze pagina iedereen makkelijk laten weten wanneer je aan de beurt bent.
  • Evenementen kalender verder vullen tot in 2013
  • Meer foto’s onthullen via de header
  • Competitie resultaten

Te bedanken personen

Deze site is niet door 1 persoon alleen in elkaar gezet. De volgende personen hebben bijgedragen aan het resultaat zoals het er nu staat. Daarvoor dank

• Eugène Staffhorst (schrijven van informatieve pagina’s)
  • Arnoud Meijer (kritische beoordelaar)
  • Oscar Timmers (foto’s header)
  • Simon Klees (ondersteuning styling website)
  • Herna Mol (nakijken informatieve pagina’s)
  • Marcella Roest (nakijken informatieve pagina’s)
  • Frans Wieringa (integratie picasa fotoalbum)
  • Erik van Buul (nadenken over sponsors)
  • René Hijne (nadenken over sponsors)
  • Niemand vergeten? Hopelijk niet…

Hopelijk bevalt de site. 1 van de features waar ik zelf veel naar uit kijk is “minder spam”. Misschien was het sommigen al opgevallen, bijna dagelijks was het de laatste maanden handwerk om alle spam berichten te verwijderen. Hopelijk behoren die weer tot het verleden en heeft ttv Hilversum er weer een uithangbord bij om te laten zien dat je toch echt bij ttv Hilversum moet zijn voor gezelligheid maar ook mooi tafeltennis.

Reageren? Registreer je dan, de registraties op de oude site zijn niet overgenomen.