Eredivisie: FVT 1 – Hilversum 1

Een verslagje van de wedstrijd kan niet uitblijven, ook al is het een uitwedstrijd voor ons Heren 1 in Rotterdam, er zijn altijd diehards die hen volgen en aanmoedigen!!! 17.00 uur in Rotterdam Heren 1 in de volgende opstelling Nathan van der Lee, Tycho Dekkers en aanvulling in verband met afwezigheid van Merijn de Bruin, Arnoud Meijer gaan met volle moed van start.Aanmoediging door Frans Wieringa, Wouter Schoeber, Johan Mulder en Janneke Mulder.

Het lijkt een redelijk haalbare tegenstand die onze heren aangaan, Tycho start, lijkt lekker te gaan, maar mag helaas het punt niet bij te schrijven tegen Laurens Tromer, een vijf gamer, petje af, het had echt een punt voor onze Tycho kunnen zijn. Wauw, wat een heerlijke wedstrijd om te zien. De tweede wedstrijd van Nathan, de spanning was toch wel af te lezen als leek, Janneke Mulder, moet ik zeggen. Heb Nathan wel eens relaxter een wedstrijd zien spelen. Als supporter kreeg je duidelijk de indruk dat het spel van zijn tegenstander hem niet makkelijk lag, maar het punt werd mooi wel door hem binnen gehaald. Wedstrijd 3, Arnoud Meijer, wat een spanning stond er op hem af te lezen. Pas in de derde game was daar de good old Arnie terug te zien, maar helaas, in een eindthriller moest hij toch het onderspit delven tegen Oey.

De daaropvolgende wedstrijden van Nathan en Tycho mochten helaas niet met punten voor Hilversum afgesloten worden, Hilversum 1 moest toch met een 4 – 1 nederlaag naar huis. Dit was voor de jarige coach Rene Hijne helaas geen cadeau, kom op mannen de volgende wedstrijd is hopelijk wel weer in het voordeel van jullie. Het spel was voor de supporters mooi en werkelijk waar hoogstaand wij zijn niet voor niets bij jullie aanwezig geweest om jullie aan te moedigen!

Door Janneke Mulder
FVT 1 - Hilversum 1 032 FVT 1 - Hilversum 1 066 FVT 1 - Hilversum 1 087FVT 1 - Hilversum 1 086