TTapp: Populaire app van Hilversumlid Toni van de Wiel

Enkele maanden geleden startte Toni met het bouwen van een nieuwe website: TTapp.nl. Een site die lijkt op NAS, maar dan meer functies heeft en een stuk overzichtelijker en gebruiksvriendelijker is. Nadat een aantal leden van de trainingsgroep op de maandagavond de site hadden getest, werd deze openbaar gesteld.  Sinds een paar weken is er zelfs een heuse Android App beschikbaar met dezelfde functionaliteit. Inmiddels is de app binnen een paar dagen al veelvuldig gedownload en hebben de site en app samen zo’n 200 unieke bezoekers per dag, wat met de dag meer wordt.

De mogelijkheden van TTapp lijken eindeloos. Spelers kunnen (met een account) hun eigen wedstrijden live bijhouden, waardoor iedereen snel en eenvoudig de resultaten van zijn favoriete teams en spelers kan bekijken. Op de website van TTV Hilversum gaan we zelfs een stuk verder: Bovenin het menu kan je klikken op ‘Live uitslagen’. Zodra er een team is dat de uitslagen live invoert, is dit te zien op de website. Zo is zelfs per game de wedstrijd te volgen, zonder er direct bij te zijn!

Daarnaast geeft TTapp ook handige informatie over welke teams er spelen, wat een speler de afgelopen seizoenen heeft gespeeld en kan je snel en eenvoudig aanvangstijden en wedstrijdnummers opzoeken. Zelfs de NTTB heeft al interesse getoond en daar worden binnenkort dan ook gesprekken mee gevoerd. Kortom, TTapp is dé app voor tafeltennissend Nederland! Neem snel een kijkje op de website van Toni of download direct de app vanuit de Play Store door HIER te klikken. Wil je een account? Vraag dan iemand die al een account heeft (bijvoorbeeld 1 van de leden van de maandagavondgroep!) om een uitnodiging door je mailadres door te geven.