Inschrijving 38e Goirlekamp geopend

In de laatste week van de zomervakantie organiseren de tafeltennisverenigingen AMVJ, HBC, Bijmaat en Hilversum voor de 38ste keer een tafeltenniskamp in de zomervakantie. Tafeltenniskamp: 21 t/m 27 augustus 2016. Traditiegetrouw wordt, zoals elk jaar, het trainingskamp altijd in de laatste week van de zomervakantie (basisscholen) gehouden.

Het kamp wordt gehouden in Goirle (Noord-Brabant). Het kamp is bedoeld als voorbereiding op de nieuwe competitie in het najaar en om je door middel van training je spel te verbeteren. Maar het is ook erg leuk en gezellig om met z’n allen een week op zomerkamp te gaan en we hebben een fantastische accommodatie.

Programma

Overdag krijg je 4 tot 5 uur tafeltennistraining van gediplomeerde trainers. Je wordt ingedeeld in een van de trainingsgroepen. Dit is afhankelijk van je leeftijd en je spelniveau. Daarnaast doe je andere sport- en spel activiteiten en werk je aan het verbeteren van je conditie. De avonden staan vooral in het teken van gezelligheid en ontspanning. Zo is er vrijdags ter afsluiting een feestavond voor alle deelnemers en begeleiders. Ook gaan we zwemmen in een subtropisch zwemparadijs.

Wie kunnen er mee?

Namens Hilversum kunnen er deze editie 15 jeugdleden deelnemen. Je kunt meedoen aan het kamp als je na het kamp nog jeugdcompetitie mag spelen en lid bent van AMVJ, Bijmaat, Hilversum of HBC. Er kunnen maximaal 50 kinderen meedoen aan het kamp. Er gaan zo’n 13 begeleiders mee. We hebben verenigingsleiders, eigen trainers, een eigen activiteitencommissie en onze eigen keukenploeg! Kinderen die voor het kamp hun lidmaatschap opzeggen bij de vereniging worden van de deelnemerslijst afgehaald. Dit om plaats te maken voor kinderen die eventueel op de wachtlijst staan.

Wat wordt er van jou verwacht?

Dat je bereid bent om vijf dagen lang serieus te trainen (oefeningen spelen) en aan je conditie te werken. Daarnaast wordt er verwacht dat je af en toe meehelpt met het verrichten van corveetaken.

Waar wordt het kamp gehouden?

De tafeltennistrainingen vinden plaats in de tafeltennishal van de vereniging Red Star ’58 in Goirle. We trainen op maximaal 15 tafels. We logeren op de Sparrenhof. Voor informatie zie www.sparrenhoftilburg.nl

Wat kost het?

Het inschrijfgeld voor het kamp 2016 bedraagt 195 euro. Hierbij zijn inbegrepen: alle maaltijden en overnachtingen, huur van de Sparrenhof en de tafeltennisaccommodatie, kosten voor training en andere activiteiten. Als je al eerder mee bent geweest, weet je dat je bij dit kamp beslist waar voor je geld krijgt. Het inschrijfgeld dient 4 weken na inschrijving te zijn voldaan. Inschrijving verplicht tot betaling!

Het inschrijfgeld dient te worden overgemaakt naar:
Rekening NL20 INGB 0679879838 t.n.v. M F Niesten o.v.v. naam deelnemer + vereniging

Kinderen die na inschrijving hun lidmaatschap bij de vereniging opzeggen krijgen het reeds betaalde inschrijfgeld terug, minus € 25,- administratiekosten/voorbereidingskosten.

Heen en terugreis

Je ouders zijn verantwoordelijk voor het vervoer op de dag van aankomst en vertrek. Je wordt geacht zelf je een fiets mee te brengen om dagelijks heen en weer te kunnen rijden naar de trainingszaal. De afstand van de Sparrenhof naar de trainingszaal is ongeveer 5 km, zo’n 20/25 minuten fietsen.

Sluitingsdatum inschrijving

De inschrijving sluit op 29-2-2016 of zodra het maximaal aantal deelnemers van 15 (voor Hilversum) is bereikt. Indien je mee wilt, volstaat het om een mail naar Arnoud Meijer te sturen, arnoudmeijer84@gmail.com of hem een berichtje te sturen via Whatsapp: 06 12031261

Meer informatie

Ouders of deelnemers die vragen hebben over het kamp, kunnen contact opnemen met de contactpersoon van je eigen vereniging:

TTV Hilversum: Arnoud Meijer (06-12031261, arnoudmeijer84@gmail.com)

TTV HBC: Sander Kuijt (06-13960882, sanderkuijt@hbctafeltennis.nl)

TTV AMVJ: David de Gilder (31989@hwc.nu)

Elke deelnemer ontvangt voor de zomervakantie een uitgebreide brief met het programma van het kamp, wie er meegaan en wat je allemaal mee moet nemen.
Nieuwsgierig geworden? Een uitgebreid verslag van het vorige kamp kan je hier lezen: https://www.ttvhilversum.nl/2015/08/verslag-37e-goirlekamp/