Leden van andere clubs welkom in de zomermaanden

Ook dit jaar blijft ons Tafeltenniscentrum tijdens de zomer geopend. Leden van andere verenigingen zijn tijdens de zomermaanden welkom om een balletje te komen slaan.

Als je zeker wilt weten dat er een tafel beschikbaar is om vrij te spelen, kom dan op dinsdag- of donderdagavond. In juni en augustus zijn er ook op vrijdagavond tafels vrij.

De openingstijden ‘s avonds tijdens de zomermaanden zijn als volgt:

Maand juni: Maandag-, dinsdag-, donderdag- en vrijdagavond vrijspelen vanaf 19.30 uur (op maandag vanaf 19.45 uur). Op woensdagavond is er alleen jeugdtraining.

Maand juli: Maandag-, dinsdag- en donderdagavond geopend vanaf 19.30 uur. Woensdag- en vrijdagavond gesloten.

Maand augustus: Vanaf 1 augustus is de zaal weer open om vrij te spelen op maandag-, dinsdag-, donderdag- en vrijdagavond. Op woensdagavond is er alleen jeugdtraining.

De groepen die overdag tafeltennissen, spelen in principe de hele zomer door.

Dit betreft de maandagmiddag, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en donderdagmiddag.