Heren 1 krijgt Scylla op bezoek

Kan heren 1 het tij nog keren of is degradatie onafwendbaar? Hilversum staat eenzaam onderaan in de eredivisie met slechts 9 punten uit 7 wedstrijden. Dat is bitter weinig. De concurrenten hebben al 10 punten meer verzameld.

Toch verdienen de mannen juist in deze moeilijke tijden de steun van de vaste supportersschare.  Komende zaterdag, 19 november, speelt heren 1 de laatste thuiswedstrijd van dit jaar. Tegenstander is Scylla, dat nog volop in de race is voor de play-offs.

De Leidenaren hebben in de persoon van Kazim Nasiru een opvallende versterking in huis gehaald. De Nigeriaan heeft pas 3 wedstrijden verloren in de eredivisie en wist tegen landskampioen Enjoy&Deploy/Taverzo zowel Martin Katchanov als Borna Kovac te verslaan. Een prestatie van formaat.

Het Hilversum-team, met Merijn de Bruin, Jelle Goossens en Tan Anran, staat dus opnieuw een zware strijd te wachten. Het duel in het Hilversumse Tafeltenniscentrum begint zaterdag om 16 uur. De overige landelijke teams komen dit weekend niet in actie.