Spannende strijd om Percentagebeker

De landelijke- en afdelingscompetities naderen alweer het einde. Hieronder de tussenstand in de interne competitie om de percentagebeker. Op dit moment gaat de nog ongeslagen Jan Jansen (Team 19) aan de leiding in het klassement. Bert van Asselt (team 15), Jeroen Lugtenburg (team 14) en Jan Schoeber (team 23) verloren ieder slechts één partij. Alleen als Jan nog een wedstrijd verliest, is hij in te halen, maar dit lijkt onwaarschijnlijk. Binnen onze vereniging wordt er aan het eind van de voor- en najaarscompetitie een wisseltrofee (Percentagebeker) uitgereikt. Dit wordt de persoon die in de seniorencompetitie het meeste aantal wedstrijden wint, waarbij minstens de helft van de competitiewedstrijden gespeeld dienen te zijn.

1. Jan Jansen (18) 100%
2. Bert van Asselt (23) 96%
3. Jeroen Lugtenburg (19) 95%
4. Jan Schoeber (17) Niels de Boer (15) 94%
5 Elwin van den Bergh (16) 89%

Tussen haakjes staat het aantal gewonnen wedstrijden.

Geschreven door Duco Lieste namens het wedstrijdsecretariaat.