Team 2 handhaaft zich én versterkt zich met Ruan Greyling

De selectie van TTV Hilversum heeft zich versterkt met de komst van Ruan Greyling. Ruan gaat spelen in team 2, dat zich dit weekend wist te handhaven in de tweede divisie.

De 17-jarige Ruan komt over van HTC uit Hoofddorp waar hij onder leiding van trainer Maurice Schulte de hoogste jeugdklasse doorliep en ook promoveerde naar de landelijke seniorencompetitie. Bij de junioren haalde hij vorig jaar de kwartfinale van het NK en werd hij dit seizoen kampioen in de derde divisie met een winstpercentage van 87%.

In het voorjaar van 2017 versterkt Ruan het tweede herenteam dat zich het afgelopen weekend ternauwernood wist te handhaven in de tweede divisie. Een jaar geleden werd het team nog kampioen in deze klasse, maar door personele problemen kon het dit jaar niet meedoen om de titel. Doordat Wilfred voorlopig stopt met tafeltennissen was versterking meer dan welkom. Met de komst van Ruan is er niet alleen aan deze wens voldaan maar is er ook iemand aangetrokken die zich verder wil ontwikkelen, veel wil spelen en als absolute versterking voor de landelijke selectie geldt. Wij zijn trots dat Ruan voor TTV Hilversum heeft gekozen ondanks dat er meerdere verenigingen geïnteresseerd waren in zijn diensten.

Wij kijken er naar uit om Ruan te helpen bij het bereiken van zijn doelen en kijken er naar uit om hem in het shirt van Hilversum te zien spelen.