Donderdag 2 maart: Inloopdag voor jong en oud

Donderdag 2 maart is het weer Inloopdag bij TTV Hilversum. Niet-leden, jong en oud, kunnen dan een balletje komen slaan. Vind jij tafeltennis een leuke sport en heb je overdag tijd? Kom dan  in het Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg. Tafeltennis is een aantrekkelijke sport voor alle leeftijden. Ook voor senioren die sportief zijn aangelegd en op een plezierige manier fit en gezond willen blijven. Bij tafeltennisvereniging Hilversum zijn veel 55-plussers overdag actief. Wie overdag tijd heeft en wil kennismaken met de tafeltennissport, is van harte welkom op de inloopdagen. Vooraf aanmelden is niet nodig. De kosten zijn 2 euro per deelnemer per dag.

De Inloopdagen zijn op: Donderdag 2 maart, Donderdag 6 april, Donderdag 11 mei en Donderdag 8 juni. Op deze dagen kun je tussen 10 tot 12 uur en 13.30 tot 15.30 uur een balletje komen slaan. Een clubbegeleider is tijdens de inloopdagen aanwezig om te assisteren en vragen te beantwoorden. Het adres van het Tafeltenniscentrum is Vaartweg 52, Hilversum (ingang Gemeentelijk Gymnasium), tel: 035-6233388. Batjes en balletjes zijn beschikbaar.

Geringe inspanning

Tafeltennis kan op elk niveau worden gespeeld, ook met geringe inspanning. Het is een plezierige en relaxte manier om je conditie op peil te houden. Bovendien is tafeltennis goed voor je lichaamscoördinatie, lenigheid, uithoudings- en reactievermogen.

Binnensportschoenen

TTV Hilversum beschikt over een goed toegankelijke ruime tafeltennishal met kantine, waar overdag al door oudere recreanten wordt getafeltennist. Deelnemers moeten er rekening mee houden dat men de houten sportvloer niet met buitenschoenen mag betreden. Binnensportschoenen zijn dus gewenst.

Wekelijks spelen?

Wie na één of meerdere inloopdagen de smaak te pakken heeft en wekelijks een balletje wil slaan, kan lid worden. Mensen die overdag willen tafeltennissen, betalen bij TTV Hilversum een gereduceerde contributie van ongeveer 70 euro. Daarvoor kan men het hele jaar door, desgewenst meerdere keren per week, spelen!

Maar liefst 5 dagdelen per week biedt TTV Hilversum gelegenheid om recreatief te tafeltennissen. De meeste leden die overdag spelen, zijn al wat ouder. Er zijn beginners en ervaren rotten! Naast het sportieve element en het fit blijven vormen de sociale contacten een belangrijk drijfveer om overdag actief te zijn achter de tafel.

Op maandagmiddag, dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend en donderdagmiddag kan men bij TTV Hilversum terecht om een balletje te slaan.

Meer weten? Stuur een mail naar Eugène Staffhorst: e.staffhorst@planet.nl