Tafelbladen: gratis af te halen!

Het zal de meesten niet zijn ontgaan: leden van de materiaalcommissie zijn momenteel bezig om alle bladen van de Joola Olympic-tafels in de zaal te vervangen.De 22 tafeltennistafels werden aangeschaft toen Quick en Victoria verhuisden naar het nieuwe Tafeltenniscentrum. Dat is inmiddels ruim 11 jaar geleden. De onderstellen van de tafels zijn nog in prima staat, maar de bladen zijn al die jaren intensief bespeeld en daardoor niet meer in opperbeste conditie. Bij het model Joola Olympic is het mogelijk om losse tafelbladen nieuw te kopen. Hilversum maakt gebruik van deze mogelijkheid, omdat op die manier tegen relatief lage kosten al het materiaal weer in optimale staat kan worden gebracht.

Een aantal tafels is inmiddels al voorzien van nieuwe bladen, het resterende deel wordt de komende weken onder handen genomen. In totaal zullen alle 22 tafels van 44 nieuwe bladen worden voorzien. Wie een of meerdere oude tafelbladen kan gebruiken, kan deze gratis af komen halen. De bladen vertonen uiteraard gebruikssporen, maar verkeren nog in redelijke goede staat. Ze zijn te gebruiken op Joola-tafels en wellicht ook andere merken tafeltennistafels. Verder kunnen ze ook dienst doen als vloerplaat. De afmetingen zijn: breedte 152 cm, lengte 136 cm, dikte 22 mm.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Tom Schimmel: tschimmel1952@kpnmail.nl, tel: 035-6218631.

Tafelblad1

De oude tafelbladen worden vervangen door nieuwe.