(Internationale) toernooien in de zomer; schrijf je in!

In de zomer hoef je niet stil te zitten want er zijn genoeg toernooien in binnen- en buitenland. Hieronder vind je een overzicht van een aantal toernooien en hoe je je daarvoor kan opgeven.

Internationale tafeltennistoernooien in België

Elk jaar vinden er in augustus/september in België een aantal leuke internationale tafeltennistoernooien plaats, die een mooie gelegenheid zijn om je voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Er kan op alle niveaus en alle leeftijdscategorieën worden gespeeld, van Eredivisieniveau tot en met 6e klasse, van zeer jong tot 85+. Je kunt per toernooi en per dag inschrijven. Om na te gaan in welke categorie je je het beste kunt inschrijven, is er een vergelijkingstabel toegevoegd. De aanbeveling is om in meerdere categorieën per dag in te schrijven. Inschrijven kan tot enkele dagen van tevoren en zelfs soms nog op de dag zelf. Regel wel op tijd een overnachting indien je meerdere dagen wilt meedoen.

De inschrijfgegevens voor het toernooi in Oostende voeg ik bij. Voor de andere toernooien kun je mailen naar de contactpersoon van dat toernooi. De toernooidata zijn:

04 – 06/08/2017                       11 – 15/08/2017                          18 – 20/08/2017

Torhout                                      TTC DRIVE OOSTENDE                 TTC Wenduine

Martijn Devlieger                   Jacques Denys                          Andre Lemaire

Tel: 00 32 486 79 05 10           Tel: 00 32 479 44 02 19          Tel : 00 32 50 41 23 63

GoudenPalet@ttcsportline.be     jacques.denys@scarlet.be      andre.lemaire@scarlet.be

3/09/2017                                    17/09/2017

La Vilette Charleroi                 ETT Centre Manage

Gaby Debelder                         Pierre Fonck

Tel : 00 32 479 32 81 59          Tel : 00 32 471 83 55 29

gabydebelder@hotmail.com          pierrefonck@hotmail.com

Je moet voor deze toernooien zelf inschrijven, dit gebeurd in tegenstelling tot nationale toernooien niet centraal via de vereniging. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze senioren toernooicoördinator Erik van Buul (ejafvanbuul@gmail.com / 06-20929387).

Open Zeeuwse Tafeltenniskampioenschappen

De vierde editie van de Open Zeeuwse Tafeltenniskampioenschappen, dit jaar de “Herder Open Zeeuwse”, vindt voor senioren plaats op 3 september 2017 in Middelburg. Een prima en leuke voorbereiding voor het competitieseizoen najaar 2017! Het zou leuk zijn als de grootste tafeltennisvereniging van Nederland ook met een flink aantal spelers aanwezig is.

Inschrijven kan als vereniging of individueel, via www.openzeeuwse.nl. Als je via TTV Hilversum wilt inschrijven, geef dan voor 1 augustus 2017 door aan Erik van Buul (via ejafvanbuul@gmail.com) door dat je mee wilt doen. TTV Hilversum betaald in dat geval het inschrijfgeld om deelname te stimuleren. Na 1 augustus 2017 kan je niet meer centraal via de vereniging inschrijven wegens vakanties. Je kunt daarna alleen nog zelf rechtstreeks via de website inschrijven. Als je informatie wenst, dan kun je Erik van Buul tot 1 augustus ook altijd bellen op 06-20929387.