Dinsdag 11 juli: Algemene Ledenvergadering

Clubleden opgelet: op dinsdag 11 juli vindt de Algemene Ledenvergadering plaats van TTV Hilversum. De bijeenkomst begint om 19.30 uur en zal naar verwachting niet langer dan een uur duren. Na afloop is er gelegenheid om vrij te spelen.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering worden o.a. nieuwe bestuursleden benoemd en dienen de leden de begroting goed te keuren. Ook is er aandacht voor de viering van het 10-jarig bestaan van de vereniging en worden de kampioensteams in het zonnetje gezet. Tevens wordt de percentagebeker uitgereikt aan de speler die deze voorjaarscompetitie de meeste partijen wist te winnen.

Clubleden hebben via de mail al bericht ontvangen. De agenda en bijbehorende jaarverslagen plus het financieel overzicht zullen uiterlijk een week van tevoren naar de leden worden gestuurd.