Drie keer goud, een maal zilver bij finale Midden-Meerkampen

Op zaterdag 24 mei en 10 juni werden de voorrondes en halve finales van de Middenmeerkampen gespeeld. Zaterdag 24 juni mochten Mees Kofman. Mate Molnar, River Briet, Melle Scholten en Bas Swart meedoen aan de finale van de Middenmeerkampen bij TTVN in Nieuwegein.

Na een zeer spannende dag met veel mooie wedstrijden won Mees de 1e prijs in Ratingklasse 6. Mate deed voor de eerste keer mee en werd 5e in Ratingklasse 4, een supermooi resultaat! River ging in dezelfde ratingklasse met de 1e prijs naar huis. Ook Melle ging er in ratingklasse 3 met de 1e prijs vandoor en na een zéér spannende laatste wedstrijd werd Bas 2e in ratingklasse 1.

Wat een fantastisch resultaat voor TTV Hilversum!

Prijswinnaars bij de Midden-Meerkampen: v.l.n.r. Mees Kofman, Melle Scholten, River Briët, en Bas Swart.