Schrijf je snel in voor de jubileumdag op 2 september!

De viering van het 10-jarig Jubileum van TTV Hilversum komt snel dichterbij. Zaterdag 2 september zal TTV Hilversum met alle leden en oud-leden dit heugelijk feit vieren. Let op, inschrijven is nodig! Hieronder vind je meer informatie.

Hoe gaat het programma eruit zien?

‘s Middags moet in groepen van 4 a 5 personen een parcours worden afgelegd op het veld van rugby club “Hilversum Hurricanes”. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten staan hieronder al een paar hindernissen en spelen die moeten worden overwonnen. Overigens wordt bij het afleggen van het parcours rekening gehouden met jong en oud. Deze activiteit is dus bedoeld voor alle leden, ongeacht hun leeftijd.

’s Avonds zal er een warm buffet worden geserveerd waarna het feest zal losbarsten in de kantine van TTV Hilversum. In de volgende reminder zal hier uitgebreider bij worden stilgestaan. Voor het avondprogramma zijn ook oud-leden van de afgelopen 10 jaar uitgenodigd.

Waar moet ik mij aanmelden?

Je kunt je opgeven via deze link: https://goo.gl/forms/VE3nYsKVOYxSb65s2.Aanmelden kan ook via het formulier op het prikbord in de kantine. Meld je aan vóór 25 augustus! Het is mogelijk om je alleen voor het middagprogramma of het avondprogramma op te geven, of voor beide.

Vragen? Stuur een mail naar jubileumttvhilversum@gmail.com. Wij hebben er ontzettend veel zin in en hopen jullie allemaal te zien op zaterdag 2 september!