Open NK WUTTO weer in aantocht!

Op zaterdag 26 augustus is het weer zover. In onze zaal wordt dan alweer voor de vierde keer op rij het Open Nederlands Kampioenschap van de WUTTO gehouden. Dit is een hardbat- ofwel plankjestoernooi met batjes die in de zaal aanwezig zijn. Iedereen kan eraan meedoen, want er zijn verschillende sterkteklassen. Tijdens onze toernooi speel je veel partijen. We beginnen bijvoorbeeld altijd met grote poules. De wedstrijden beginnen om 10.30 uur. Inspelen kan vanaf half 10. Je kunt inschrijven voor het enkel- en dubbelspel.

Voor leden van TTV Hilversum en de andere clubs in onze zaal wordt een unieke korting gegeven. Iedereen mag meedoen voor slechts 5 euro per enkelspelklasse. Als je ook dubbel speelt kost dat maar 3 euro extra per persoon. In alle klassen zijn ook prijzen te winnen. Als er voldoende deelnemers zijn, geldt dat ook voor de jeugdspelers. Er hebben zich al enkele zeer sterke jongens aangemeld. Dus maak gebruik van deze gelegenheid en schrijf je zo snel mogelijk in. Dan kun je meespelen in een gezellige sfeer en je ook nog eens vergapen aan toptafeltennis op hoog niveau, want er doen diverse wereldtoppers in het hardbat tafeltennis mee, zoals meervoudig wereldkampioen Chris Doran uit Engeland, John Nilsson uit Zweden en Nederlandse toppers als Arnoud Meijer, Reginald Kraaijenbrink en natuurlijk meervoudig kampioene Ruby Tangerman. Wil je je inschrijven of meer weten? Mail of bel dan naar mij! Hopelijk zien we elkaar op 26 augustus!

Organisatie WUTTO, Ted van der Meer, voorzitter; Tel: 06-83972967 of 033-7850992; E-mail:  ted@epte.nl

Arnoud Meijer en Ruby Tangerman, de winnaars van 2016.