Heb jij je al aangemeld voor het Jubileumtoernooi?

TTV Hilversum organiseert op zondag 22 oktober het Jubileumtoernooi voor leden en oud-leden (jeugd en senioren). Heb jij je al aangemeld?

Dit evenement wordt gehouden tere ere van het 10-jarig bestaan van onze fusievereniging. Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd en niveau. Mocht je je nog niet hebben aangemeld, dan heb je daarvoor nog tot zondag 15 oktober de tijd. Inschrijven is simpel: stuur een e-mail met bevestiging van je deelname naar e.staffhorst@planet.nl

Het toernooi staat in het teken van gezelligheid en weerzien met oude bekenden. Wij zorgen ervoor dat iedereen qua tafeltennis aan z’n trekken komt:

• Geen lange wachttijden
  • Je speelt niet te veel, maar ook niet te weinig wedstrijden
  • Compacte toernooi-opzet:  start om 10 uur, uiterlijk 14 uur is iedereen klaar!

Dus wacht niet langer en schrijf je in!