Inschrijving Afdelingskampioenschappen van start

De inschrijving voor de Afdelingskampioenschappen 2018 is van start gegaan. TTV Hilversum is dit seizoen opnieuw gastheer van de AK. Het evenement wordt voor de twaalfde achtereenvolgende keer gehouden in Tafeltenniscentrum Hilversum in het tweede en derde weekend van januari. De AK van de Afdeling Midden is de enige die in een verenigingsaccommodatie wordt gespeeld. Elders moeten dure sporthallen worden gehuurd om Afdelingskampioenschappen te kunnen spelen. In Hilversum wordt twee weekenden lang op 22 tafels gespeeld om de titels. In totaal doen er aan de AK jaarlijks zo’n 350 spelers mee van ongeveer 20 verschillende verenigingen uit de Afdeling Midden. Verdeeld over 4 speeldagen worden er zo’n 1300 tot 1500 wedstrijden afgewerkt.

De speeldata zijn:

Zaterdag  13 januari 2018: hogere jeugd

Zondag 14 januari 2018: hogere senioren

Zaterdag 20 januari 2018: lagere jeugd

Zondag 21 januari 2018: lagere senioren

De deelnemers spelen zowel enkel als dubbelspel. In het jeugdtoernooi is er ook nog een leeftijdsklasse enkel. Net als voorgaande jaren is er op beide jeugddagen een loterij met een goed gevulde prijzentafel, waarvoor alle deelnemers twee gratis lootjes ontvangen. Zo zijn er onder andere cadeaubonnen te winnen voor de aanschaf van tafeltennisartikelen. Deze zijn  beschikbaar gesteld door de firma Sport Europe uit Eindhoven.

Inschrijfformulieren zijn binnenkort te downloaden vanaf de website www.nttb-midden.nl  Voor senioren zijn er zowel verzamel- als individuele inschrijfformulieren.  Voor de jeugd ontvangen de verenigingen met een jeugdafdeling een verzamelinschrijfformulier.

De sluitingsdata voor inschrijving staan vermeld in de uitnodigingen.

De prijswinnaars van de AK hogere jeugd 2017

De prijswinnaars van de AK hogere senioren 2017