Finales eredivisie op 19 mei in Hilversum

Evenals voorgaande jaren is TTV Hilversum weer gastheer van de ontknoping in de eredivisie en de strijd om het landskampioenschap bij de jeugd. Dit evenement, waar de tafeltennisliefhebbers naar uitzien, vindt plaats op zaterdag 19 mei. Bij de heren gaat landskampioen Enjoy&Deploy Taverzo een nieuwe gooi naar de titel doen. Afgelopen zaterdag versloeg de club in een beslissingsduel Smash’70 met 3-0. Tegenstander in de eindstrijd is Itass DTK ’70, dat zich vorige week al plaatste voor de finale. Bij de dames is nog niet bekend wie er in de finale staan. TTV Lybrae Heerlen en VTV spelen op 13 mei de return van de halve finale, nadat VTV de eerste wedstrijd met 1-3 won. Dozy Den Helder en SKF spelen ook op 13 mei tegen elkaar, om in een derde wedstrijd uit te maken wie er naar de finale gaat.

Finale Kampioensgroep De jeugdteams van TOGB en HTTV-070 gaan op zaterdag 19 mei in Hilversum uitmaken wie het beste jeugdteam van Nederland wordt. TOGB uit Berkel en Rodenrijs was in de halve finale te sterk voor Red Stars uit Venray. HTTV-070 uit Den Haag versloeg afgelopen zaterdag Rega Nijkerk in de andere halve finale.

Aanvang:

12:00 uur    Finale Dames
15:00 uur    Finale Heren

Aanvang Jeugdfinale:
13.00 uur

​De toegang op deze dag is GRATIS.