Vier prijswinnaars bij laatste Minimeerkampen

Jeugdleden van Hilversum waren opnieuw succesvol bij de laatste Minimeerkampen van dit seizoen in de zaal van Shot Soest. Vier van hen vielen in de prijzen. Matias Puskala werd eerste in zijn poule bij de pupillen/welpen, Luca Berlingen en Mart Harbers wonnen de tweede prijs. Zij kunnen trots zijn op hun prestatie. Bij de kadetten leverde Jochem Visser een puike prestatie door al zijn tegenstanders te verslaan en er met de 1e prijs vandoor te gaan.

De Minimeerkampen zijn er een jaarlijkse cyclus van zes toernooien, bedoeld om jongere jeugd uit de Afdeling Midden wedstrijdervaring te laten opdoen. Toernooileider Wim Fassotte, geestelijk vader van de Minimeerkampen, werd na afloop in het zonnetje gezet na weer een geslaagde toernooireeks, waaraan tientallen kinderen plezier hebben beleefd.

De prijswinnaars, v.l.n.r.: Matias Puskala, Luca Berlingen,  kadet Jochem Visser en Mart Harbers.