Drie nieuwe versterkingen voor team 1 en 2

Na het mislopen van promotie naar de eredivisie vorig seizoen en het vertrek van Wouter van der Mark en Ruan Greyling heeft de vereniging snel moeten schakelen om de teamsamenstelling voor het eerste team rond te maken. Een hoop puzzelen, maar het is gelukt.

Daarnaast willen we onze talentvolle jeugdspelers in het tweede team en de aankomende jeugd de mogelijkheid geven om door te groeien naar een zo hoog mogelijk niveau.

In deze context zijn we dan ook zeer verheugd om Martin Khatchanov, Wai Lung Chung en Elena Timina te verwelkomen binnen onze vereniging. Martin is al jaren één van de beste Nederlandse spelers en heeft na het behalen van het landskampioenschap, een uitstapje naar de Belgische Superdivisie gemaakt. Naast dat Martin een sympathieke jongen is, staat hij bekend om zijn attractieve tafeltennisspel. Wai Lung, ooit voor het Nederlands team uitkomend, heeft weer zin om gezellig en prestatiegericht te tafeltennissen. Team één spelers van vorig seizoen Cosmin Stan, Jelle Goossens en Patrick Oeij complementeren het team. Als TTV Hilversum hopen we dat deze jongens voor een hoop gezelligheid en prestatie gaan zorgen komend jaar.

Het tweede team zal dit najaar bestaan uit de twee jeugdtalenten Mick de Vette en Lars de Visser en daarnaast Gamal de Groot en Elena Timina. Elena geeft sinds een half jaar training aan de selectie van de vereniging, heeft drie keer deelgenomen aan de Olympische Spelen en is de laatste jaren bondscoach geweest van het Nederlandse team. Daarmee brengt zij een schat aan ervaring mee en zijn we zeer blij dat zij en Gamal de jongens gaan begeleiden en hopelijk naar een hoger plan brengen.

En zo is er dus een hoop om naar uit te kijken en zullen het na de zomer weer mooie Super Saturday’s worden bij TTV Hilversum.