Hilversum zoekt samenwerking met bedrijven

Bij TTV Hilversum gaan topsport en breedtesport hand in hand en vinden diverse grote evenementen plaats. Met de oprichting van Business Club Het Gooi gaat Hilversum de samenwerking aan met bedrijven.

Business Club Het Gooi is bedoeld om zowel topsport als breedtesport te ondersteunen. Hilversum, die met bijna 300 leden behoort tot de grootste tafeltennisclubs van Nederland, wil zich inzetten om kinderen met een fysieke en geestelijke beperking te laten tafeltennissen onder begeleiding. Tevens is Hilversum betrokken bij het project Jongeren op Gezond Gewicht (JOGG). Een op de zeven kinderen in Nederland is te zwaar. Deze kinderen zitten vaak niet lekker in hun vel, ze worden vaker gepest en kampen met fysieke klachten. TTV Hilversum  wil deze groep kinderen de mogelijkheid bieden om sportief bezig te zijn in een prettige en sociaal veilige omgeving.

Leden van de Business Club kunnen gebruik maken van het Tafeltenniscentrum als ontmoetingsplaats.  Er is vergaderruimte aanwezig op een centraal gelegen locatie in het land. Voor bedrijven is er de mogelijkheid een bedrijfstoernooi door ons te laten organiseren, waarbij de tafeltennissport bij uitstek geschikt is voor sociale verbinding. En uiteraard is het ook mogelijk om ter ontspanning op individuele basis een balletje te slaan. We laten geïnteresseerde gasten graag zien welke uitdagingen de tafeltennissport in petto heeft.

Wie interesse heeft om lid te worden van de Business Club, kan contact opnemen met Bert Olofsen: bertolofsen@hotmail.com