Laatste kans voor Hilversum-trainingspak met korting

Wie het nieuwe TTV Hilversum trainingspak nog niet heeft aangeschaft, heeft nog anderhalve week de tijd om het pak met flinke korting aan te schaffen. Een groot aantal clubleden draagt inmiddels al het nieuwe Andro-trainingspak met fraaie TTV Hilversum-opdruk op de rugzijde.

We hebben uit de nieuwe collectie van Andro gekozen voor model Allister in de clubkleuren blauw-zwart. Het pak past prima bij het nieuwe clubshirt. Het pak is, net als het shirt, van polyester, licht van gewicht, en uitgevoerd met capuchon. Het motief van het jack komt terug in de broek. De rugzijde wordt bedrukt met TTV Hilversum-logo.
Met onze leverancier Sport Europe in Eindhoven hebben we afgesproken dat Hilversum-leden bij aanschaf tijdelijk 30% korting krijgen op de verkoopprijs, indien ze het pak aanschaffen via de vereniging. Hilversum-leden betalen €66,50 voor het pak plus een bijdrage van €3,00 voor de bedrukking. Totaal dus €69,50.
Let op: de korting is tijdelijk en geldt nog tot 12 maart a.s.
Het pak is te bestellen in de maten XXS t/m XXXL. Wat handig is, is dat het trainingsjack een maat kleiner of groter mag zijn dan de trainingsbroek. Zodat je altijd een passend pak kunt bestellen.
Hoe kun je bestellen?

Mick de Vette in het Hilversum trainingspak
  1. Stuur een mail naar: e.staffhorst@planet.nl. En maak een afspraak om te passen.
  2. Tegelijkertijd met je bestelling maak je het bedrag van €69,50 over op rek. nr. NL13 RABO 0388 2947 01 t.n.v. penningmeester TTV Hilversum o.v.v. Trainingspak.
  3. Er is op de club nog een zeer beperkte voorraad pakken (slechts enkele maten) aanwezig. Deze zijn direct te leveren. De overige pakken moeten worden besteld. Levering gaat naar verwachting 3 à 4 weken duren.
    Je krijgt bericht als de pakken binnen zijn.