Tafeltenniscentrum in zomerperiode open voor niet-leden

Ook dit jaar blijft ons Tafeltenniscentrum tijdens de zomer geopend. Leden van andere verenigingen zijn tijdens de zomermaanden welkom om een balletje te komen slaan. Hilversum-leden (jeugd en senioren) kunnen in deze periode ook introducees meenemen.

Er is gelegenheid om te spelen op dinsdag- en donderdagavond op tafels die vrij zijn. Bij drukte hebben leden van Hilversum en VEV voorrang en kan het voorkomen dat gastspelers even op hun beurt moeten wachten. Doorgaans is dit niet het geval. Op dinsdagavond kun je vanaf 19.00 uur terecht, op donderdagavond vanaf 19.30 uur.

Wie overdag tijd heeft, kan deze zomer op maandagmiddag, dinsdagmorgen, donderdagmorgen en donderdagmiddag terecht, als de recreanten 55+  actief zijn. Vrije tafels mogen dan door anderen worden benut. De ochtenden zijn van 9.30 tot 12 uur, de middagen van 13.30 tot 16 uur.