Gemotiveerde Martin Khatchanov blijft bij Hilversum

Lange tijd leek het er op dat de kopman van vorig jaar, Martin Khatchanov, zou stoppen met tafeltennissen. Zijn drukke baan maakte dat hij geen tijd had om te trainen en ongemotiveerd achter de tafel stond. Maar het tij lijkt gekeerd.

Khatchanov besloot onlangs weer te gaan studeren, wat maakt dat hij meer tijd heeft. ,,Ik heb vorig jaar niet altijd kunnen brengen wat ik wilde, dat kwam vooral door mijn drukke baan in Goes. Sommige wedstrijden had ik de energie niet om te spelen zoals ik zou willen en dat had gevolgen voor mijn motivatie.”

Martin Khatchanov heeft het bij Hilversum naar zijn zin.

Bert Olofsen voerde ‘enkele goede gesprekken’ met Khatchanov. Daaruit bleek volgens de trainer/coach dat de Barendrechter er weer volledig voor wil gaan. “Martin speelde de laatste keer 93 % in de eredivisie en met zo’n speler zijn we erg blij. Het geeft ons extra mogelijkheden in belangrijke wedstrijden. Martin heeft ook aangegeven weer te gaan trainen bij Hilversum, samen met zijn teamgenoten.”

Khatchanov had al eerder aangegeven dat hij als door zou gaan, bij Hilversum wilde blijven. ,,Ik heb het daar naar mijn zin. Hilversum is een mooie club. Er is veel sfeer tijdens de wedstrijden.”

Samen met spelers als Lauric Jean, Ashraf Haiqal, Cosmin Stan, Nolan Schultz en de weer fitte Patrick Oeij, is ProActief Tafeltennis/ TTV Hilversum komend seizoen één van de kandidaten voor de play-offs.