Grote Clubactie 2019: steun TTV Hilversum en koop loten!

Zaterdag 14 september 2019 is de Grote Clubactie van start gegaan. Ook dit jaar doen wij weer mee want we kunnen de opbrengst goed gebruiken voor allerlei leuke extra uitgaven zoals het Kerstfeest, extra trainersbezetting of simpelweg een bijdrage in onverwachte kosten zoals de reparatie van de ventilator!

Online Verkoop!

Alle jeugdleden hebben inmiddels het beroemde lotenboekje ontvangen en zijn druk aan het verkopen maar… heb je zelf geen boekje ontvangen, of ben je senior lid en ga je echt niet meer langs de deuren maar wil je best wat doen?

Dat kan!!! Nieuw is dit jaar de online verkoop mogelijkheid. Via onderstaande link kom je op de verkoop pagina van Ttv Hilversum terecht waarop loten kunnen worden aangeschaft.

Grote Clubactie 2019

Je kunt direct loten aanschaffen en daarmee Ttv Hilversum steunen óf de link naar de verkoop pagina delen met bekenden via Whatsapp of email.

Doe je mee?

Heel veel succes, nu al bedankt namens de club en jezelf.