Inschrijving Afdelingskampioenschappen Midden van start!

Op zondag 12 én 19 januari 2020 worden de Kampioenschappen van de Afdeling Midden voor senioren gespeeld. Op zondag 12 januari spelen de lagere senioren (rating 0-1199) en op zondag 19 januari de hogere senioren (rating 1200 en hoger). Je bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan dit jaarlijkse evenement, dat ook komend jaar plaatsvindt in het Hilversumse Tafeltenniscentrum.

De organisatie is in handen van TTV Hilversum, in samenwerking met de NTTB Midden. Je kunt je inschrijven voor zowel het enkel- als het dubbelspel. Bij beide onderdelen wordt zoveel mogelijk gespeeld in poules van 4. De indeling geschiedt naar sterkte. In het enkelspel wordt na de poules verder gespeeld in een hoofdronde en een troost­ronde, zodat je voldoende wedstrijden kunt spelen.

Individueel aanmelden kan via de link https://tinyurl.com/akmidden2020 Je kunt je ook inschrijven via het verzamelinschrijfformulier dat de (wedstrijd)secretaris van je vereniging heeft ontvangen. De volledige uitnodiging met alle informatie over het evenement vind je op de website nttb.nl/midden.

Inschrijvingen dienen uiterlijk 31 december 2019 binnen te zijn.