Meld je aan voor de Clubkampioenschappen op 5 januari

De Clubkampioenschappen voor senioren worden ook dit jaar de dag na de Clubkampioenschappen jeugd gehouden, namelijk op zondag 5 januari 2020, aan het eind van de Kerstvakantie. We nodigen je uit om deel te nemen en er een gezellig toernooi van te maken. Natuurlijk zijn we benieuwd of titelverdediger Marcel Hofman opnieuw voor een stunt kan zorgen.

Iedere deelnemer wordt ingedeeld in een klasse die past bij zijn/haar eigen niveau. Het streven is om elke speler, of hij nu wint, of verliest zoveel mogelijk wedstrijden te laten spelen. Ook dit jaar wordt er zowel enkel als dubbel gespeeld. Dus meld je aan met je dubbelpartner en word dubbelkampioen van TTV Hilversum. Mocht je geen dubbelpartner weten te vinden, dan zal de toernooiorganisatie je automatisch koppelen aan een ander lid.

Op 5 januari zal het toernooi om 10.00 uur beginnen. Deelname is gratis. De prijsuitreiking is naar verwachting tussen 16.30 en 17.30 uur.

Behalve de nieuwe clubkampioenen zullen ook de kampioenen uit de najaarscompetitie gehuldigd worden.

Je kunt inschrijven door je gegevens in te vullen op de inschrijflijst in de kantine. Je kunt ook een mail sturen met je naam, competitieklasse en percentage van het afgelopen seizoen naar de toernooileiding. Tenslotte is het ook mogelijk om je aan te melden via toernooi.nl met de volgende link: https://tinyurl.com/clubkampioenschappen2020.

Heb je nog vragen, mail dan naar pieter.salentijn@icloud.com