Schrijf je in voor het Daviscup- en Familietoernooi op 26 april

Na het succes van vorig jaar organiseert TTV Hilversum dit jaar opnieuw het onderlinge Daviscup en Familietoernooi. Dit super gezellige evenement vindt dit jaar plaats op zondag 26 april. Zoek een maatje en schrijf je in als Daviscupteam. Wacht niet te lang met inschrijven, want:  vol is vol.

Wie kunnen er meedoen?

1. Alle jeugd en seniorleden kunnen zich inschrijven. Twee senioren of twee jeugdleden kunnen samen een team vormen. Een seniorlid en een jeugdlid samen kan ook.
  2. Een jeugdlid of seniorlid kan zich ook inschrijven met een familielid of iemand anders die geen lid is van TTV Hilversum. Het mag ook een vriend, kennis of buurman zijn. Een lid en een niet-lid vormen dan samen een team. Alle combinaties zijn mogelijk.

Het toernooi start om 10 uur en duurt tot uiterlijk 17.00 uur.

Hoe wordt er gespeeld? Inschrijving gaat per koppel. De teams worden ingedeeld in poules. De wedstrijden gaan tot de 21 en worden gespeeld volgens het Daviscup-systeem, enkels en dubbel. Na de voorronde spelen alle teams verder in de hoofdronde of in de troostronde. .

Spelers zónder of met een lage rating krijgen een puntenvoorsprong tegen spelers met een hoge(re) rating. Niet-leden krijgen een (lage) rating toegewezen.

Geen inschrijfgeld, wel prijzen: Deelname is gratis. De toernooicommissie stelt prijzen beschikbaar voor de beste teams.

Verzin een originele naam voor je team: Voel je vrij om een passende naam voor je team te bedenken. Het is wel de bedoeling dat je de naam van je team direct bij de inschrijving opgeeft.

Aanmelden: Per team van 2 personen door het inschrijfformulier bij deze mail in te vullen en te e-mailen naar Eugène Staffhorst:  e.staffhorst@planet.nl

Sluitingsdatum voor inschrijving is zondag 5 april of zodra het toernooi is volgeboekt.