Leden van andere clubs welkom op dinsdag en vrijdag

Sinds 1 juli mag er weer binnen worden getafeltennist. Maar niet alle verenigingen zijn in de gelegenheid om hun leden weer een balletje te laten slaan. Als jouw vereniging geen mogelijkheid biedt, dan kun je op dinsdag- en vrijdagavond van 19.30 uur tot 23.00 uur bij TTV Hilversum terecht. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Omdat ook onze eigen leden graag weer willen spelen en er minder tafels beschikbaar zijn, kunnen niet-leden tafeltennissen in de Oskamzaal. Hier staan 8 tafels coronaproof opgesteld. Bij binnenkomst is registratie bij de dienstdoende barmedewerker verplicht. Neem vooraf kennis van de beperkingen die in het Tafeltenniscentrum van kracht zijn, in verband met de bestrijding van het coronavirus (zie het bericht elders op deze website). We verwachten dat iedere bezoeker hier serieus mee omgaat.

• Heb je klachten die een indicatie kunnen zijn voor corona, of heeft een van je huisgenoten deze klachten, blijf dan thuis!
  • Hou er rekening mee dat alleen de kleedkamers en douches op de bovenverdieping mogen worden gebruikt.
  • Maak, als je klaar bent met spelen de tafel schoon en gebruik alleen eigen balletjes.
  • Reinig je handen met desinfecterende gel als je het pand binnenkomt en je de speelzaal verlaat.