GROTE CLUB ACTIE 2020

Zaterdag 15 september 2020 is de Grote Club Actie van start gegaan. Ook dit jaar doen wij weer mee, want we kunnen de opbrengst dit jaar extra goed gebruiken. Door het sluiten van onze kantine vanwege de Corona maatregelen is een deel van de inkomsten weggevallen. Dus alle extra inkomsten van de Grote Club Actie 2020 zijn zeer welkom.

Goed voor de club: Van alle loten die verkocht worden (€ 3,- per stuk) gaat €2,40 naar de club. Als alle leden 5 loten verkopen betekent dat een opbrengst van ruim € 3.000,-! Dat zou een geweldig bedrag zijn, toch?!

Online Verkoop!

Alle jeugdleden ontvangen van hun trainer het beroemde lotenboekje om de loten te verkopen in de straat of aan familie, maar ben je senior lid en ga je echt niet meer langs de deuren maar wil je best wat doen?

Dat kan!!! Dit jaar worden de loten ook weer online verkocht. Via onderstaande link kom je op de verkoop pagina van TTV Hilversum terecht waarop loten kunnen worden aangeschaft.

Grote Clubactie 2020

Je kunt direct loten aanschaffen en daarmee TTV Hilversum steunen óf de link naar de verkoop pagina delen met bekenden via Whatsapp of email.

Doe je mee?

Heel veel succes, nu al bedankt namens de club en jezelf.