Sponsoring

TTV Hilversum en enkele kleinere verenigingen bespelen sinds 2005 samen het Tafeltenniscentrum Hilversum. Het is de grootste, modernste en mooiste tafeltennisaccommodatie van Nederland. Een accommodatie met twee speelzalen die ruimte biedt aan 22 tafeltennistafels. Met daartussen een ruime kantine, waar het na afloop van de training of wedstrijd gezellig toeven is. Eén zaal wordt ook door het Gemeentelijk Gymnasium voor gymlessen gebruikt.

Wanted: bordsponsors

We zijn zuinig op mooie accommodatie. Behalve het noodzakelijke onderhoud aan het gebouw dat tevens toegankelijk is voor minder-validen, besteedt onze vereniging veel aandaccht aan het opleiden van jeugdspelers. En aan het betaalbaar houden van het lidmaatschap voor mensen met een kleine beurs. Uw sponsorgeld kunnen wij hiervoor goed gebruiken. En u krijgt de mogelijkheid om uw naamsbekendheid te vergroten.

Ons tafeltenniscentrum wordt druk bezocht. Wekelijks komen er honderden spelers, supporters en belangstellenden op bezoek. Uw bereik is daardoor groot. We hebben daadkrachtig bestuur. We weten wat we wel en niet willen, waar we voor staan en waar we voor gaan. Verder is elke sponsor uniek in zijn bedrijfstak en door het inschakelen van een contactpersoon verloopt de communicatie goed. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Kosten

De prijs voor een sponsorbord is €500,- per jaar. De aanmaakkosten zijn eenmalig € 115,-. Indien een contract van drie jaar wordt afgesloten dan zijn de aanmaakkosten van het bord gratis. Het sponsorbord wordt uw eigendom.

Alle borden zijn even groot en hebben dezelfde achtergrondkleur. Dit creëert een professionele uitstraling. De borden zijn 190 x 90 cm en de achtergrondkleur is grijs (RAL9002). Uw logo mag in elke gewenste kleur. Het materiaal bestaat uit 10 mm Forex Schuimplaat. Dit is een licht en sterk materiaal.

Uw print kunt u digitaal aanleveren aan Pieter Salentijn. Voor het aanleveren van uw print is het van belang de bijgeleverde achtergrondinformatie te lezen. Daar staan bijvoorbeeld de vereiste software, minimum aantal pixels en kleurgegevens vermeld.

Interesse?

Heeft u belangstelling voor bordsponsoring in het Tafeltenniscentrum Hilversum, of heeft u nog vragen neem dan contact op met Pieter Salentijn, bestuurslid, commissaris PR.