Jeugd

De tafeltennissport kent tal van uitdagingen voor de jeugd. Het aanleren van de juiste slagtechnieken, het omgaan met snelheid en effect is zeker niet eenvoudig en vereist veel trainingsarbeid. Spelenderwijs leren kinderen van 6 jaar en ouder bij TTV Hilversum de ‘kneepjes van het vak’. Bijgestaan door ervaren, gekwalificeerde trainers.

TTV Hilversum heeft met ongeveer 80 leden een van de grootste jeugdafdelingen binnen de Nederlandse Tafeltennisbond. Wie ambitie heeft en hogerop wil, krijgt bij TTV Hilversum alle kans om zich te ontwikkelen door middel van training en persoonlijke begeleiding. Maar niet iedereen wil of kan een Bettine Vriesekoop worden. Binnen de jeugdafdeling is daarom ook veel aandacht voor breedtesport. In alle gevallen geldt dat het plezier voorop staat.

Het Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg is voor jeugdleden een plek waar zij zich thuis voelen en waar in de loop der jaren vele vriendschappen zijn ontstaan. Het bevorderen van sociale contacten is één van de doelstellingen van het jeugdbestuur. Daarom worden er jaarlijks tal van activiteiten voor de jeugd  georganiseerd. Wil je meer weten over kennismaken en contributie?  Klik op deze link