Senioren

Volwassenen vanaf 18 jaar kunnen bij TTV Hilversum tafeltennissen op de manier die het beste bij hun past. Fanatiek of puur voor de lol, er is voor iedereen plek. Wie eenmaal binnen is, heeft de smaak snel te pakken en vindt in het Tafeltenniscentrum sportiviteit, inspiratie én gezelligheid.

TTV-Hilversum-Dames-1

Stel, je hebt vaker getafeltennist, op het werk, thuis of tijdens vakanties. Maar je wilt het spel beter onder de knie krijgen en door middel van training je niveau verbeteren. Dan ben je bij onze vereniging aan het juiste adres. Senioren vanaf 18 jaar kunnen bij TTV Hilversum wekelijks in groepsverband training krijgen van een gekwalificeerde trainer. Het maakt niet uit welk niveau je hebt. Wie gemotiveerd is, ziet al snel resultaat. Training is tevens een goede manier om anderen te leren kennen. Daarnaast zijn er bij onze vereniging ook mogelijkheden om vrij te spelen.

TTV Hilversum streeft naar een gezonde balans tussen breedtesport, prestatiesport en topsport. Alle sectoren zijn vertegenwoordigd. Spil in het verenigingsleven is de gezellige bar en kantine, een ontmoetingsplek bij uitstek voor iedereen die de tafeltennissport een warm hart toedraagt. En
die jong en oud, prestatiegericht en recreatief, met elkaar verbindt.

Wil je meer weten over kennismaking en contributie?  Klik op deze link.